Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Rondje Auckland

Even een snelle update aangezien mijn tijd in het internetcafé bijna voorbij is!

Vandaag vroeg op! Had nog een jetlag van gisteren en daarom was ik al om 16.00 uur naar bed gegaan. Dit leidde er toe dat ik vanochtend om half 7 al klaar wakker was. Direct even wat dingetjes opgeruimd en om 7.45 de hort op gegaan. Vandaag even een dagje Auckland sightseeing.

De dag begon met een flinke wandeling naar Mt. Eden. Daar lekker ontbeten en vervolgens naar One Three Hill gelopen. Alles bij elkaar al zo'n 15 kilometer. Hier mijn eerste schaapjes gezien en direct maar een foto gemaakt.

Na 1 3 Heuvel de bus teruggepakt naar Auckland downtown. Even mijn luncht gekocht (een twin size snicker en een 600ml cola zero) en direct door gegaan naar het Auckland Museum. Echt te groot en te mooi gelegen! Na hier wat rondgekeken te hebben en wat plaatjes geschoten te hebben terug gelopen naar de haven en vervolgens een reservering gemaakt voor een lekker diner in de Skytower vanavond (eten 190m boven zeeniveau, in een ronddraaiende cabine).Gisteren dus niet meer de skytower opgeweest, maar vandaag!

Ook een gratis quest-membership verdient bij de AA. Kwam die ANWB-pas uit 2006 toch nog mooi even van pas! Nu kan ik dus overal lekker gratis kaarten meenemen van Nieuw Zeeland.Lekker handig!

Nu in een internetcafé met allemaal chinezen. Alleen die websites al zijn niet te volgen, laat staan hun taaltje. Mijn tijd zit erop en ik ga maar eens teruglopen naar m'n hostel. Kijken of ik na 1,5 liter bier de weg nog terug kan vinden :)

Reacties

Reacties

niettan

proost! hoop dat je de skytower hebt gehaald;)

Marjolein

Lunch gekocht?? Reservering gemaakt voor een diner?? Je zou toch zelf gaan kopen? Echt zonde van die gasbrander!! :)

Kusjes van ons hoor!

Marjolein

Ehm... kopen = koken. Maar dat snap je wel :)

pierre

Hé tof dat de vlucht goed verlopen is.
Wij staan te popelen om te vertrekken: op 2 dec zijn wij ook weg naar de kiwi's. Een dilemma: zouden we een redelijke dikke fleece jas moeten meenemen? Zopas zie op een site dat in het zuiden morgen vrijdag 's morgens 3°C zal zijn.
Laat je iets weten?
Het verslag van onze vorige fietsreis: xounian.blogspot.com
Mvg,

pierre en rita vanuit Haaltert (B)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!