Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Uit!

Cairns - Sydney

Uit. Het sprookje is nu toch echt over. Geen verdere avonturen meer, geen nieuwe verassingen. Erg jammer dat dit het einde is. Ik had wel wat meer actie en spanning verwacht.
Alles was dus niet helemaal naar wens en dat viel een beetje tegen. Wel een goed verhaal waar ik met een glimlach op kan terugkijken.

Dat gaat dus over mijn boek dat ik gisteren gekocht heb voor de duidelijkheid! 500 Pagina's vlogen werkelijk voorbij en ik kan dus fijn deel twee van de vierluik kopen. Als het meezit voeg ik deel drie toe in Auckland en deel vier in San Francisco..

Vanmiddag vroeg naar het vliegveld gegaan om daar maar even mijn tijd uit te zitten .Ik had Cairns en het hostel wel gezien dus maar even vier uur op het niet al te grote vliegveld rondgehangen.

In het vliegtuig nog even gepraat met een Australiër uit Port Douglas en samen even zitten geinen over de wat-te-doen-bij-een-ongeluk-kaart. Op de versie die wij hadden stonden namelijk allemaal lachende mensen...

Rond 20:00 uur in Sydney en direct de trein genomen naar m'n hostel, aangezien deze naast het Centraal Station ligt. Stap ik de trein in en zie ik direct twee travo's. O mijn god, dat is waar ook. Het is Mardi Gras in Sydney....en het is zaterdagavond..... Neem de Gayparade in Amsterdam en verdubbel dat aantal totdat je 1,000,000 verklede mannen en vrouwen hebt in één groot stadscentrum..Wat een gekken hier!

Snel m'n hostel in en nog maar even wat dingetjes uitzoeken voor de laatste paar dagen Australië. In alle rust wel te verstaan. Och, ik word oud...

Reacties

Reacties

Frank

Hey Friso zit net ff te internetten kom ik jouw pagina tegen, grappig zeg! We hebben elkaar ontmoet in Cairns. Zit nu in New Zealand waar ik een beetje ga rond toeren. Veel succes in nederland en geniet vooral van alle ervaringen die je hebt opgedaan!
Gr Frank

Friso

Frank!

Hey man, hoe is het daar? Is Nieuw Zeeland een beetje naar wens? Het zal vast wel iets kouder aan het worden zijn, maar het is nog lang niet zo erg als hier!

Australië dus ook weer overleefd en nog kunnen genieten van je gratis overnachtingen in Sydney??

Als je een weblog oid hebt, laat maar even weten. Dan zal ik daar zeker ook een kijkje op nemen!

Suc6!

Friso

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!