Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Tot slot...

Amersfoort

Nu twee daagjes thuis. Zoals ik al aangaf is het extreem koud hier vergeleken met Nieuw Zeeland en Australië. Ik ben er dan ook als de dood voor dat m'n bruine laagje er binnenkort af zal vriezen!...

Het is wel erg wennen om weer plotseling in m'n oude leventje te vallen. Niet meer om 10:00 uur uitchecken, niet meer van A naar Z reizen, met B t/m Y als onbekende factoren en niet meer in m'n zwembroek rondlopen zijn maar een aantal zaken die ik ongetwijfeld zal gaan missen. Ook de witte bounty stranden en palmbomen in Australië en de geweldige Nieuw Zeelandse landschappen zal ik voorlopig niet meer tegenkomen...

Wel kan ik zeggen dat het echt een reis van m'n leven is geweest, dat ik ontzettend genoten heb van alles wat me is overkomen en dat ik echt blij ben om de keuze die ik gemaakt heb om te gaan reizen na mijn studie! Echt een aanrader!

Tot slot wil ik ook m'n trouwe lezers bedanken! Erg leuk dat er desondanks de vele teksten aardig wat mensen zijn die deze zijn blijven volgen! Ook zijn de reacties op m'n verhalen een echte boost geweest om er zo nu en dan een tandje bovenop te doen en verhalen en foto's te blijven uploaden, ook wanneer de verbinding niet altijd even snel was! Mijn weblogje zal ongetwijfeld zo lang mogelijk online blijven en zo nu en dan in het begin nog aangevuld worden met foto's gemaakt achter de schermen!

Ik ben echt benieuwd wat er binnenkort weer op m'n pad komt en waar ik over een jaar uithang. Misschien dan nog steeds in Nederland of ergens in Engeland! Wie weet! Tot die tijd ga ik nu nog even aan de oliebollen die m'n lieve moedertje speciaal voor me gebakken (= niet bewaard sinds december) heeft!

Nogmaals bedankt en tot binnenkort maar weer!

Friso

( of op z'n Ozzies & Kiwi's:)
Frisco
Frisor
Freeze
Frissle
Fraser
enz.

Reacties

Reacties

Annemieke

Ik ben blij dat jij zo genoten hebt van je reis en alle avonturen die je daar hebt meegemaakt. Ik heb heel erg genoten van de verhalen die je erover schreef!! Zie je snel :)

Marjolein

Nou, leuk hoor om je verhalen gelezen te hebben! Moet je nog niet even vertellen dat je ook je kapsel drastisch hebt veranderd?! ;)

Heeft Feline vandaag ook een lekkere oliebol op!?
Tot snel maar weer!
XX

Ingmar

Friso, ik heb ook nog oliebollen bewaard in de vriezer! Zoals jij hebt genoten van jouw reis, heb ik genoten van jouw mooie verhalen!

Inge KNGF

Kom als je weer wit bent, of eerder, een bakkie doen?

Friso

Een bakkie lijkt me een prima plan! Waarschijnlijk eind deze of volgende week! Tegen die tijd zal ik even bellen!

ineke

Hoi Friso!
Fijn dat je weer in hotel Riet bent! En ik hoor het al moedertje heeft weer aardig haar jongetje verwend!
Ja het is wel kouder hier maar het voorjaar komt zeer snel en dan moet jij eens kijken hoe mooi alles weer wordt!!!! Tot gauw! lieve groet van ons!
Bart en Ineke

p.s. Engeland is ook heel mooi hoor!!!
(grapje??????!!!!)

Ferdi

vrijdag bij mij thuis bieren ? :P neem je computer mee :D

Les Tamis

Gezellig dat je er weer bent.
Waren de oliebollen lekker?
Geniet nog lekker even na, doen wij ook met je mooie verhalen en foto's. Ga je je verhalen nog bundelen? Gewoon doen joh, dan kunnen we nog even nagenieten.
Veel liefs van ons en tot gauw!
Gertjan, Petra, Martijn en Sander

patrick

Hoi Friso,veilig en een hoofd vol met ideeen en indrukken terug in ons koude maar toch ook wel mooie nederland.
heb met enige regelmaat je reisverhalen en de daarbij behorende foto's gelezen en bekeken.
ben blij voor je dat je 'kan terugkijken op een paar fantastische maanden,......

al plannen voor de toekomst...???

Dan

w0000000000000p!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!