Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Goodbye Auckland!

Auckland

Vandaag m'n laatste dagje doorgebracht in het toch wel gezellig Auckland. Althans, het centrum met Queenstreet, de werf en de zijstraten zijn wel aardig interressant. Voor de rest stelt het allemaal niet heel veel voor.

De laatste zaakjes geregeld voordat ik verder vlieg naar San Francisco, mijn laatste stop voordat ik zondag weer thuis ben... best vreemd, dus niet te lang overna denken!

Wel heb ik het geluk dat ik twee gezellig kamergenoten heb in het hostel! En 1 daarvan, Mathias uit Duitsland blijkt dus op dezelfde vlucht te zitten naar San Francisco! Komt dat mooi even uit, kan hij direct even helpen met m'n fietsdoos sjouwen! haha!

De hele dag een beetje rondgeslenterd en de laatste dingetjes gezien die ik nog wilde zien. Ook heb ik vandaag m'n fiets ingepakt en dit ging eenvoudiger dan ik dacht. De banenendozen die ik gescoord had bij de supermarkt heb ik uiteindelijk niet hoeven gebruiken!

's Avonds hebben Mathias en ik nog even goedkoop wat Japans eten gehaald en hebben we nog ieder 1,5 liter bier gedronken. Wel Steinlager, want dat zal ongetwijfeld de laatste keer zijn dat we Nieuw Zeelands bier kunnen drinken!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!