Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Het genot van rotte eieren

Ramarama - Miranda (hot springs) 55.02km

Allereerst: voor degenen die het nog niet weten: ik heb al sinds mijn aankomst in Nieuw Zeeland een ander mobiel telefoonnummer. Mijn oude doet het sindsdien tijdelijk niet meer. Mocht je het nummer willen, laat het mij dan even op een mogelijke manier weten. Publiceren op een weblog lijkt me namelijk ook niet een goed idee..

Terug naar nu. Aan het begin van de dag enkele heuveltjes beklommen. Ik had geen idee wat me te wachten stond, aangezien mijn boekje de weg die ik vandaag gefietst heb, niet beschrijft. Rond 12:00 aangekomen in Miranda, een dorpje van likmevestje. Iets verderop een camping opgezocht en deze camping alleen al was 10x groter dan Miranda zelf!

En de camping is mooi! En de camping is schoon! En de camping is luxe! En de camping heeft (jawel!) een hot water spring! Na mijn eerste camping in Parakai nu de tweede keer dat ik kan genieten van het ondergrondse water in Nieuw Zeeland! 40 graden was de spring.



Tasjes ook weer netjes opgeruimd en in orde! Gelukkig bleef de zon schijnen en kon alles drogen in het zonnetje. Hopelijk is de geur morgenvroeg ook van m'n zwembroek verdwenen. De hot water springs zijn wel relaxt, maar het stinkt er wel enorm. 10x raden waarna :-)

Reacties

Reacties

Elia

Hi Friso

Ik zou die zwembroek nog maar niet uitwassen het schijnt dat Maori vrouwen gek zijn op die geur van rotte eieren.

Groetjes,

Elia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!