Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

De regen!

Hahei - Waihi 95.17km

Zoals gezegd in m'n vorige verhaal vroeg naar bed gegaan (nog even wat gelezen) en vanochtend alles snel ingepakt en weggereden. Nog even in de keuken staan kletsen met een vrouw en die voorspelde dat het vandaag niet zonnig zou worden.

Gelijk had ze! Het eerste uur had ik alleen bewolking, maar dit veranderde al snel naar regen. Op een gegeven moment maar even gestopt om te schuilen en m'n regenjas aan te trekken. Als een bezopen kat twee keer een heuvel van 300m opgereden en eenmaal in Whangamata maar even een Subway opgezocht om wat op te warmen met een lekkere lunch.

Nog steeds regen. Even gestopt bij Ajax rd. om een foto te maken en toen weer als een speer door naar Waihi. Het bleef regenen en ik wist dat ik nog één heuvel op moest. Uiteindelijk ook gered. Zoals vaker wel weer een aantal keren moeten stoppen voor naderende ‘Log-trucks' en snelheidsmaniakken.

Op de camping in Waihi waren ze zo leuk om te vragen of ik één nacht in m'n tentje zou blijven. Sukkels, echt niet! Ik zit dus nu ook mooi even in een klein kamertje in een backpackershuisje. Ik ben de enige en heb dus alles tot mijn beschikking. De was draait beneden en ik kan dus horen van boven of deze klaar is. Helaas kost dit dus ook weer geld en al met al betaal ik dus weer in verhouding te veel voor te weinig..! De camping in Waihi is dus geen aanrader!!

Morgen snel verder naar Ramarama om daar even een kijkje te nemen in ‘The Shire' uit Lord of the Rings van Tolkien. Weer 80km!





Reacties

Reacties

Gertjan

Hi Friso,
Het is leuk om te zien dat je conditie vooruit gaat, je fietst tegenwoordig de heuvels op! Wel een verschil met je eerste verhalen, toen je nog moest lopen. Straks kun je mooi meedoen met Lance Armstrong in de Tour de France ;-)

Groeten, Gertjan

Marjolein

Bezopen kat?? Hihihihi, moet dat niet 'verzopen' zijn? Of was je nog onder invloed van al dat bier van de vorige avond?

XX

Jatoch

Een grijze en natte dag vandaag. Maar als je dan zo'n Road doorfietst, ja dan, voel je meteen de zon weer schijnen. Ajax, er is niets beter!!

Ilse

Tss..zo te lezen was Marjolein me al te vroeg af!! Je hebt zeker erg over de weg geslingerd dan meneer de 'bezopen' kat:P

kusje

Friso

Zit nou niet te ouwehoeren op m'n weblog!!

Het was een combinatie van bezopen en verzopen tijdens het rijden :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!