Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

The attack of the bird!

Turangi - National Park 50.06km

Na nog geen 2 kilometer gefietst te hebben direct een klim naar 400m hoogte! Fijn, en dat zo in de vroege ochtend! Gelukkig een gezond ontbijtje gehad met gekookte eieren en na mijn fruit- & groentesalade van gisteravond voelde ik me natuurlijk fitter dan ooit!

De heuvel op de top dus nog even staan uitlachen (makkie!) en een mooi uitzicht op Mt. Tongariro en co. Na ongeveer een half uurtje verder fietsen op eens een hele rare schaduw boven m'n hoofd.. Ik opkijken en wat blijkt: maakt een ekster een aantal duikvluchten richting m'n hoofd! Wat een malle gek joh! Na drie keer m'n hoofd net gemist te hebben gaf ‘ie het gelukkig op. Gelukkig voor hem, want ik zou hem bijna aan m'n vlag geregen hebben!

Rond 12-en begon ik een beetje hoofdpijn te krijgen. Dit werd steeds erger en uiteindelijk toch maar wat pilletjes geslikt. Rond 15:00 uur kwam ik aan in National Park. En ik was beroerd! Duizelig, hoofdpijn en al die gekke dingen! Gelijk maar even een kamertje geboekt in de YHA hostel hier (er is geen camping helaas) en maar even een uurtje gaan liggen.

Hierna nogmaals kennis gemaakt met die jongens uit Limburg...Die blijken hier dus ook weer te staan! Over toeval gesproken!! Straks maar weer bier drinken dus!

Ook zit er een andere Nederlander uit Friesland op de kamer en dus direct maar even een praatje gemaakt. Ook de rest op de ‘shared room' is oké en iedereen heeft het plan om morgen de Tongariro crossing te lopen. Dat wordt dus nog lachen morgen met z'n allen!

Hoofdpijn is gelukkig over en het is hier heel gezellig ;-)

Reacties

Reacties

Marjolein

Fietste je weer stiekem met je oorbellen in??? Eksters houden van glimmende dingen. Misschien was het Pikkie wel, van Alfred J. Kwak! :-)

Petra

Hmm Friso je hebt toch wel een helm op. Dan maakt zo'n ekstertje ook niet uit hoor. Die vangt dan alleen maar bot, ik bedoel helm.
Wel goed blijven drinken, dan heb je niet zo gauw last van hoofdpijn..............
De bier smaakt goed, merk ik uit jouw verhalen, maar de wijn, hoe is dat?

Gertjan

Hé, dat is vreemd, meestal komt de hoofdpijn ná het bier?! Hoe zit dat nu bij jou?

Friso

Volgens mij had ik iets te weinig gegeten die dag. Na een goede boterham met pindakaas ging het weer beter!

De wijn is ook goed! Een paar Amerikanen hadden een goede fles zeg! Even naar uitkijken in Wellington :)

@ngel

He, die vlag is niet bedoeld om mee te gaan bbq-en.......?!

@ngel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!