Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Uitslapen en Te Papa

Wellington

Jaja! Zoals hij gister had aangekondigd, zo geschiedde het! Uitslapen tot 11:30 uur is toch een voorrecht in deze drukke dagen! Fijn hoor, lekker laat wakker worden, een beetje kletsen met de rest van de gasten op de kamer en dan fijn rustig aan naar het museum, die op 1 minuutje lopen afstand ligt!

En groot dat het museum is! TJONGE! En gaaf. Alles interactief! Nemo in Amsterdam mag daar wel eens een voorbeeld aan nemen! In het museum stuitte ik toevallig nog op een Nederlands gezinnetje uit Zeist en dus samen maar even een aantal attracties gedaan. Erg gezellig moet ik zeggen.

Na het museum terug naar het hostel en maar weer even gezond gegeten. Restje bloemkool van gisteren gehusseld in de wokpan samen met wat andere groenten en noodles. Flesje wijn erbij en een appeltje toe: zo, vitamientjes ook weer binnen!

Ook heb ik vernomen dat de kaarten (bijna) allemaal zijn aangekomen. Wat een verassing was dat hè! Ik ben benieuwd hoeveel kaarten hier bezorgt worden... :-)

Nog een ander leuk puntje is dat op één na ik weer allemaal andere kamergenoten heb en dus weer wat andere mensen heb om tegen aan te lullen. Allemaal goede gasten hier. Ook een Duitse fietser waarvoor ik morgen even wat kaarten ga ‘fixen' bij de AA (ANWB) omdat de zijne kwijt zijn. Ach, ik heb toch een ‘oversea membership' met het ANWB-pasje 2006 van m'n paps! Die kaarten zijn voor mij gratis.

Morgen maar weer even Wellington in en waarschijnlijk wat meer doen dan vandaag! Haha, niet teveel natuurlijk want ik zit hier nog een paar dagen en ik moet alles een beetje goed spreiden :-)

Reacties

Reacties

mirjam Heuff

Jongen, wat heb jij een leuke vakantie! ben jaloers. Nog veel plezier!

Jinny

Hi Friso, man en kinders zijn de deur uit en buiten regent het. Heb eindelijk eens tijd om je reisverslagen te lezen. Wat een prachtige tijd heb jij in Nieuw-Zeeland. Ontzettend leuk om je reisdagboek te lezen. Petje af voor alle leukde dingen die je onderneemt. Blijf genieten! Ik wens je hierbij alvast prettige kerstdagen toe en natuurlijk een heel mooi nieuw jaar. Groeten, Jinny.

Ria

Een Duitser die bij de AA is?
Moet je dan niet oppassen voor je fiets ?
Schitterende foto's ! weer genieten.
Groet Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!