Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Nightlife Paradise!

Wellington

Wooooow, wat heb ik een zwaar relaxte avond / nacht achter de rug. De kater viel gelukkig mee vanochtend en zo kon ik desondanks nog even de laatste overgebleven stukken in het museum bekijken die ik nog niet gezien had.

Gisterochtend weer rustig aan wakker geworden. Daarna in de regen richting Mount Victoria gelopen, om even van het uitzicht te genieten. Helaas begon het steeds harder te waaien & te regenen en heb ik de top uiteindelijk niet gehaald. Wel op een ander punt gestaan waar vandaan het uitzicht over Wellington net zo mooi was.

Omdat ik geen zin had om een andere weg terug te nemen, vond ik plotseling mijn zonnebril en bandana op de weg...Die waren dus uit m'n tas gevallen toen ik mijn camera pakte. Heb ik mooi geluk gehad!

Rond het middaguur teruggelopen naar het centrum en daar even door de extreem lange winkelstraat gelopen. Mens allemachtig, wat een winkels. Echt warenhuizen met 3 verdiepingen en dan ook nog winkels onder de grond! Je zou hier een dag kunnen rondhangen en dan heb je nog geeneens alle winkels gezien!

Na wat dingetjes gekocht te hebben naar het hostel gegaan om wat overbodige spullen op te halen en dit vervolgens bij de post teruggestuurd naar Nederland. Hopelijk gaat alles goed en verdwaalt het pakketje onderweg niet!

‘s Avonds wat gegeten en toen kwamen Ted en ik op het idee om nog maar even wat biertjes te gaan drinken. Thomas uit Duitsland wilde ook wel even mee dus uiteindelijk hebben we een avond flink zitten lallen in de kroeg. Mack's Gold, Cola-rum, Cola-whiskey, Heineken, alles kwam voorbij! Nog even laten zien dat niet alleen Ieren goed kunnen drinken maar dat Nederlanders ook hun mannetje staan!

Uiteraard zijn de details niet voor iedereen bestemd en die verdwijnen dan net zoals de rest weer in m'n reisdagboekje in plaats van hier op m'n weblog haha! Toch wil ik één ding kwijt: Wellington is een Walhalla voor de mannen! :-)

Tongue out

Overmorgen zit ik op de ferry naar Picton. Tegen die tijd maar even wat meiden uit Brazilië smsen om te vragen of ze ook al op de boot zitten...Zoals je hoort, ik heb m'n adresje in Sao Paulo al mocht ik nog een keer naar het carnaval daar willen!

Reacties

Reacties

Ferdi

hahaha goeie avond gehad ik hoor het al.. hoe heette ze of heten ze ? :P

Friso

Wil je echt ALLE namen?? Die kan ik mezelf al geeneens meer herinneren! :-)

ineke bunk

o jeeeee o jeeeeeeee ruimte maken in hotel Riet!!!!!

Jos Zandman

He ouwe snoeperd!

Ik ben sinds vrijdag ook afgestudeerd!
Leuke blogs. Volgens mij heb je het daar prima naar je zin! Alvast fijne feestdagen!

Ferdi

hahaha lol, jij casanova jij ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!