Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Nog steeds!!!

Wellington (nog steeds)

Zoals aangegeven in mijn vorige verhaal lekker uitgeslapen met de rest van de kamergenoten. Alleen Thomas was zoals altijd weer (te) vroeg uit zijn bed. Ach, ik kan het hem ook niet kwalijk nemen. Hij was namelijk gisteren ook eerder naar huis gegaan en heeft dus heel wat moeten missen!

Rond 12:00 uur maar eens uit bed gerold en een bak cornflakes en finimalpilletje als ontbijt genomen..Hierna even de laatste dingetjes bekeken in het museum die ik de eerste keer had overgeslagen. Al met al nog een goede twee uur druk geweest in Te Papa.Rond 15:00 uur teruggelopen naar het hostel en onderweg aan de overkant in de New World nog even boodschappen gedaan voor de avond.

In het hostelletje een boek tegen gekomen van Jan Wolkers, dus die gaat maar even mee naar het zuidereiland. Altijd fijn om wat te lezen te hebben onderweg. ‘s Avonds direct het boek maar uitgeprobeerd voor een aantal minuten totdat Thomas langskwam met gratis bier dat hij gekregen had van iemand die naar huis ging. Helaas waren het maar zes flesjes dus samen nog maar eens naar de New World gegaan om nog maar een sixpack Steinlager en een zak chips te halen haha!

Ted kwam ook nog binnen en dus al met al hebben we weer tot een uur of half 12 beneden in de eetkamer gezeten met een tafel vol bier..

Fijn hoor, vakantie!