Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Picton part I

Picton

Een hele saaie dag vandaag. Niet veel kunnen doen omdat het zowat de hele dag geregend heeft. Een uitstapje naar de Marlborough Sounds zat er dus al snel niet meer in. Ook waren de gasten die gisteravond laat gekomen waren ook binnen de kortste keren weer vertrokken. Veel aanspraak bleef er dan ook niet over in het hostel.

‘s Middags maar even Picton bekeken. Even een flinke wandeling gemaakt langs de haven en besloten om toch maar eens een kapper op te zoeken. Na ongeveer 30 minuten stond ik dus alweer buiten met een nette kop met haar. Nog een tijdje staan lullen met de kapster maar helaas geen ‘discount' gekregen.

Bij terugkomst bleek dat er een ene Andrew uit Australië gearriveerd was. Was wel een toffe gozer dus na een gesprek hebben we maar besloten om vanavond uit eten te gaan bij een lokaal restaurant. De keus voor een restaurant was snel gemaakt omdat ze allemaal dicht waren op één na... Wel goed gegeten en bij terugkomst nog een biertje genuttigd en rond 11 uur naar bed gegaan. Fijne kerstavond!