Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Mijn voornemens

Christchurch

Op de eerste dag van het nieuwe jaar wakker geworden met een droge mond en lichtelijk gebons in m'n hoofd. Snel even wat water gedronken en toen weer een tijdje geslapen. Helaas was het niet zo lang als ik wilde, want de Amerikanen moesten vroeg op omdat ze het vliegtuig naar Thailand moesten nemen. Binnen de kortste keren waren ze weg zonder wat te zeggen. En mij wel wakker gemaakt!!!!

Maar in ieder geval, de hoofdpijn viel gelukkig wel mee en deze was helemaal verdwenen na een fiks stevig Engels ontbijt die grotendeels weer was klaargemaakt door CJ. En of er goed voor me gezorgd wordt!

Een paar uurtjes later met z'n allen naar het strand gereden (Nadine en ik dus achterin op het matras in de van) en daar twee uurtjes zitten branden. Gelukkig waren er nog wel redelijk hoge golven en was het strand schoon genoeg. Mijn nieuwjaarsduik dit jaar was goed warm! De hele dag (en de dagen ervoor) was het rond de 30 graden. En dan te bedenken dat jullie daar zitten te koukleumen... Och, wat zielig allemaal!

Met het nieuwe jaar komen dus ook (goede) voornemens. Ik heb me dan ook direct voorgenomen om toch maar een stop-over van twee dagen te maken in San Francisco op de terugweg en deze heb ik dus ook direct geregeld. Nu nog even bedenken wat ik allemaal daar ga doen en wat ik wil zien. Tijd genoeg om hier over na te denken.

Een tweede voornemen is om tot het zuidelijkste puntje van Nieuw Zeeland te fietsen en vanaf daar het maar eens rustiger aan te doen. Dat wil zeggen: vaker de bus / trein / vliegtuig(?) pakken. Het kan allemaal met m'n fiets!

Bij deze twee voornemens blijft het voorlopig even en ik ga er ook vanuit dat beide geen probleem zullen worden...Appeltje-eitje dus!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!