Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Hanmer Again

Christchurch - Hanmer Springs

Daar zijn we weer! Nogmaals tot ziens gezegd tegen Nijmegen en na de lift naar het I-Centre de bus teruggepakt naar Hanmer. De Chinees die reed was gelukkig nog wel grappig en ik heb me dan ook wel vermaakt in de bus.

Eenmaal in Hanmer snel naar het hostel gegaan waar ik m'n fiets had gestald en gelukkig, hij stond er nog! Precies op dezelfde plek waar ik ‘em neergezet had! Direct maar even een kamer geboekt en al mijn tassen weer uitgeladen en opnieuw ingedeeld. Dat moest ook een keer gebeuren!

Op de kamer kwamen even later wat Fransen, een Ier en nog een Nederlander. Een tijd zitten praten en direct ook maar weer even ‘hot spots' uitgewisseld. Plekken waar we beide nog naar toe moeten gaan voordat we weer terug naar NL gaan dus.

Voor de rest m'n fiets nog een beetje gecontroleerd en wat schroefjes aangedraaid. Als het goed is valt mijn ketting er nu een stuk minder vaak af...Laten we dat in ieder geval maar hopen! Voor de rest hier en daar nog wat olie opgesmeerd.

‘s Avonds geprobeerd om vroeg te gaan slapen. Helaas was het de hele dag snikkie benauwd geweest en dit zat er dus niet in... Een beetje jammer dus. De hele nacht ook flink liggen draaien in de hitte. Al met al was het dus niet een hele fijne nacht en ik was blij toen m'n alarm om 7:00 uur weer afging!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!