Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Te Anau

Queenstown - Te Anau

Ha, wat een geweldig wakker worden vanochtend. Het licht schijnt de hele nacht gebrand te hebben maar ik heb nergens van gemerkt. Wat ik wel merkte was de stank in de kamer. Acht zwetende en naar alcohol ruikende mensen op één hoop gooien blijkt ook nu weer geen goed idee te zijn.

Eenmaal aangekleed valt m'n oog op een briefje op de bank. ‘Did you enjoy your beer last night?' I Didn't ate the last cookie, you can have it.' Althans, dit stond er zo ongeveer. De rode lijn is het chocoladekoekje, wat onderdeel uitmaakte van een grote zak chocolade koekjes, die ik en Lisa in één keer naar binnen gewerkt hebben gisteren.. Iets van heel-veel-koekjes. Je moet toch wat doen om weer een beetje op gewicht te komen toch?

Rond 10:00 uur uitgecheckt maar tot 14:00 uur in het hostel gehangen omdat m'n bus naar Te Anau niet eerder vertrok. Gelukkig voor mij dat ik niet de bus van 7:00 uur zou nemen, want rond dat tijdstip was ik nog knock-out.

Fiets gestald in hostel en blijft daar dus ook even een paar nachten staan. Langzamerhand verspreid al m'n bagage zich over Nieuw Zeeland. Fijn, op de terugweg alles weer oppikken!

Rond 16:00 uur eindelijk nog een smsje gekregen van Jasmin, die kapot is na een flinke wandeling op Stewart Island. Die komt morgen dus deze kant op zodat we samen nog wat van Fjordland kunnen zien.

Op de kamer ligt ook een Koreaanse man nu. Hij fietst ook door Nieuw Zeeland en direct maar even emailadressen uitgewisseld in het geval hij of ik ooit nog eens in Nederland of Korea ben. Handig hoor, gratis slaapadresjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!