Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Je wilt eens wat anders....

Te Anau

Owhjeej! Vandaag heb ik toch iets besloten.. Zelfs naar 3000km fietsen wil ik blijkbaar wel eens iets anders, dus nu ga ik over twee dagen de Kepler Track lopen. Das zo'n 64km lang en duurt vier dagen...Dat wordt dus een backpackje huren en wildkamperen. Wildkamperen in een hut ja. Voor de rest is er niets en dus moeten Jasmin en ik even goed inslaan. Shop-till-you-drop dus.

Alles toch redelijk snel geregeld bij de Department of Conservation. Helaas was de printer nie helemaal lekker vandaag, wat betekende dat we bijna een uur op een printje moesten wachten....!!

Hierna teruggelopen naar onze slaapplek en ook maar besloten om ook nog even naar Milford Sound te gaan, want ja, we zijn er nou toch bijna!

Morgen dus eerst even voor een dagje naar Milford met de bus en boot en daarna 4 dagen afzien. Daarna weer terug naar Queenstown en dan als een speer door naar Fox Glacier. Frans Jozef en Wanaka skip ik, omdat dat toch allemaal op hetzelfde neerkomt.

En hiernaast heb ik nu een goed excuus om nog eens terug te komen in Nieuw Zeeland! :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!