Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Op visite!

Wellington - Palmerston North

Na een lange nacht toch weer vroeg opgestaan om The Overlander van7:25 uur te halen richting Palmerston North. Wakker worden was niet heel makkelijk, aangezien er rijkelijk met bier was gevloeid en de wekker toch weer aardig vroeg stond (6:15 uur). Al met al nog op tijd voor de trein en toen nog maar even wat proberen te slapen.

Rond 9:45 uur aangekomen in Palmerston North en direct CJ & Julien gebeld. Ja hoor, ze waren gisteren aangekomen in Palmerston North en direct hun nieuwe huisje binnengetreden.
Adres van CJ gekregen en toen maar hun kant op gefietst.

Leuk huisje! Iets buiten het centrum van PM en alle noodzakelijke winkels binnen een steenworp afstand. Prima voor elkaar! Direct even geluncht, wezen shoppen en ‘s middags ook nog naar de film Grand Torino (Clint Eastwood) geweest met z'n drieën. Super Tuesday hè! Alle films voor 8 dollar. Omgerekend zal dat nu zo'n 3 euro zijn. Daar doe ik het wel voor!

‘s Avonds heeft CJ maar weer eens haar kookkunsten vertoond (helaas geen foto's) en heb ik weer eens goed gegeten. Klasse hoor! Ook maar even wat Corona's gedronken met Julien en het was weer een fijne avond! Wel enorm moe en dus rond een uur of half 12 maar eens m'n bed ingedoken.

O, wel nog even melden dat we dit keer geen Betoverde Doolhof hebben gespeeld. In plaats hiervan hebben we ons volledig gestort op Rush Hour. Ook een leuk denkspelletje. Jammer dat er alleen geen moeilijkere kaarten meer waren na kaart 40... :-)