Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Byron Bay, of toch niet?

Sydney - Byron Bay - Lennox Head

Haha, wat een rare dag vandaag!
Eerst zo'n 13 uur in de bus gezeten vanaf Sydney richting Byron Bay. Op zich best een relaxte bus met goede stoelen, alleen de versnellingsdoos deed het niet echt goed meer in de bus. Gevolg: deze hoorde je dus constant wanneer de buschauffeur schakelde.

Gelukkig aardig wat kunnen slapen in de bus en maar een paar keer wakker geworden door Marcel, een vage Duitser die naast me zat. Zo nu en dan had hij de tik om op zij te vallen op m'n schouder. Even terug duwen dus en dan weer een paar tientallen minuten slapen totdat de herhaling weer optrad. Ook heeft Tony, een gekke vent uit Sydney me niet wakker kunnen houden.

Rond 11:00 uur in Byron Bay aangekomen met de bus en buiten werden we al opgewacht door een menigte van je welste. Allemaal lui van hostels die je wilde hebben. Nou prima, dus ik de eerste beste bak ingestapt en we zouden dus iets van Byron Bay zitten.

Nou, niet iets, maar zeg maar gerust 20km.....Een beetje jammer dus! Uiteindelijk blijf ik hier maar een nacht en ga morgen dus echt naar Byron Bay haha! Het hostel hier is gelukkig wel relaxt en niet duur. Eigen zwembadje, kamertje en het strand ligt op 2 minuten lopen.

Samen met twee Zweedse dames die in de bus zaten naar het strand gelopen en mezelf nog even laten insmeren met zonnebrand door beide! :-) Na terugkomst even wat hostels opgebeld en zoals ik verwacht had, allemaal booked out, op één na waar ik nog een nacht zou kunnen bljiven. Nou, dat doe ik dus maar!

Straks nog even wat andere telefoontjes plegen en hopelijk heb ik voor de dag erna ook een slaapplek. Hopelijk heb ik nu ook weer geluk. Maar, het is en blijft Byron Bay, en het is hier gewoon te druk!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!