Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Byron Bay

Lennox Head - Byron Bay

Ondanks de toch redelijk geslaagde avond zoals gebruikelijk weer vroeg m'n bed uit. Er ging namelijk maar één hostelshuttle in de ochtend, en die zou om 8:00 uur richting Byron vertrekken. Gelukkig op tijd en rond 8:30 uur zat ik weer in Byron.

Hier eerst enkele minuten gewacht op de shuttle die mij en twee anderen naar het hostel zou brengen. Tja, lopen doen we niet meer in Australië, ondanks dat het hostel maar 200m verder weg was.

Omdat we voor de check-in tijd arriveerden, kon ik niet direct m'n kamer in. Hierom maar even naar het strand gelopen en in het water gelegen. 24 graden. Helemaal niet verkeerd! Rond 11:00 uur weer richting het hostel gelopen, ingecheckt en naar m'n kamer gegaan.

Stomtoevallig bleek er ook nog een andere Friso in hetzelfde hostel te slapen..Hoe bizar is dat? Helaas de andere Friso niet tegengekomen. Volgende keer beter.

‘s Middags een beetje gerelaxt en maar even naar Peterpans gegaan, een reisbureau waar je alle must-do-trips kan boeken. Hier 4 (!!!) uur moeten wachten, omdat er maar één raar mens zat achter de balie die alles moest regelen!! Echt gekkenwerk dus!

‘s Avonds met de twee Zweedse van gisteren even wat gegeten in The Cheeky Monkeys, een must-go backpackersrestaurant / club als je eenmaal in Byron Bay bent. Op zich niet verkeerd, maar vanavond was het niet heel spectaculair. Gelukkig hadden we nog bier, dus achteraf toch nog een geslaagde avond. :)