Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Brisbane

Byron Bay - Brisbane

Laatste dagje in Byron vandaag, dus redelijk vroeg m'n bed uit om uit te checken en vervolgens nog even naar het strand te gaan en de vuurtoren te bezoeken. Het laatste gaf ik al snel op omdat deze toch iets te ver weg was en achteraf, om weer naar een vuurtoren te lopen...nee, laat maar zitten. Wel even flink ingezoomd met m'n camera zodat het lijkt dat ik er toch wel erg dichtbij ben geweest...

Het strand was ook niet zo'n heel groot succes omdat de zon niet echt aanwezig was vandaag. Op een gegeven moment begon het zelfs te regenen...! Op zich niet zo erg want ik had m'n fietstasje mee en die is waterproof! Even dichtgedraaid en toen weer het water ingedoken.

Nadien nog even rondgehangen in het hostel en toen afscheid genomen van Maria. Niet van Christina, want die lag met voedselvergiftiging op bed. Die dus maar even laten liggen.

Bij de bushalte nog even moeten wachten op m'n bus naar Brisbane en 10 minuten voordat de bus zou vertrekken hoorde ik: 'Friso....?' En hoe is het toch weer mogelijk! Kom ik daar Candis tegen, de Canadese waarmee ik kerst gevierd hebt! Echt bizar! Nog even een tijd met haar staan praten en toen de bus ingedoken.

Onderweg een paar keer gestopt om mensen op te pikken dus de busrit duurde wat langer dan verwacht. Al met al rond 19:00 uur in Brisbane en daar maar direct het hostel in gedoken dat zich bevindt naast het Transit Centre. Ideaal dus!

In de kamer twee Brazilianen, één Zwitser en één Nederlandse ontmoet. Met de Nederlandse, Merijn uit Utrecht, even wat gegeten in het centrum en daarna nog een Kronenbourg 1664 gepakt op de Queen St. Mall, dé straat in Brisbane.

Voor de rest is er niet heel veel te doen in Brisbane. Ik ben dus blij dat ik morgen verder ga richting Noosa Heads!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!