Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Noosa

Brisbane - Noosa

De kamer in Brisbane had geen ramen. Wel was er een airconditioner aanwezig, maar deze werkte niet erg goed. Dit was vanochtend goed te merken tijdens het wakker worden. Lekker stinken in de kamer!

Zo snel mogelijk weg gevlucht richting de tv-room en daar even gezeten en m'n ontbijtje gegeten. Wel kwam ik er achter dat een één of andere gek m'n melk had opengemaakt!! De l*l! Waarschijnlijk een kansloze backpacker zonder geld ofzo. Nou, gelukkig zat er nog genoeg in voor een bord Weebix, een populair serialontbijtje in zowel Australië als Nieuw Zeeland.

Voor de rest tot 12:00 uur rondgehangen in het hostel. Dit was niet m'n bedoeling, maar het regende erg hard in Brisbane, dus naar buiten gaan was geen optie! Wel geprobeerd maar twee meter verder al bijna uitgegleden op m'n slippers.. Niet erg slim dus!

In de bus wat gepraat met wat Duitsers die ook naar Noosa gingen en eenmaal in Noosa bij de bushalte opgepikt door m'n hostel waar ik twee nachten zit. Kamergenoten zijn 3 Finnen en 3 Zweden. Een Scandinavische bende dus en twee talen waaraan geen touw vast te knopen is! Direct maar even naar buiten gegaan en zowaar een potje volleybal gespeeld met wat Canadezen. Lachen!

In de avond ook met de Canadezen in de kroeg belandt en dus even gedaan wat ik al vaker heb gedaan: bier drinken! Het ging aardig hard (alweer) en zelfs de kannen bier vlogen over de tafel heen. Op het laatst kwamen ze nog aan met wat shotjes van alles en nog wat! Prima tijd gehad! En het leukste is dat ze ook naar Frazer Island gaan, dus daar zie ik ze ongetwijfeld weer!