Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Rainbow Beach

Noosa - Rainbow Beach

Iets voor het middaguur richting de bushalte gelopen om m'n bus richting Rainbow Beach te pakken. Het was maar goed dat ik nog even naar de receptie ging in het hostel om te vragen hoe laat de shuttlebus richting de busstop ging, want deze bleek dus niet te gaan vanwege kapotte onderdelen.

Met m'n rugzakjes dus nog even een heuvel op gesjokt om vervolgens aan de andere kant bezweet de zaak weer van m'n rug te laten glijden en neer te ploffen op de bank onder een afdakje bij de bushalte.

Hier nog een tijdje moeten wachten voordat de bus eindelijk opdaagde maar al met al toch redelijk eenvoudig en snel m'n plekje in de bus gevonden. Onderweg richting Rainbow Beach een paar keer gestopt om wat mensen op te halen en de bus uit te zetten.

Rond een uurtje of 16:00 uur in Rainbow Beach en daar maar even gekeken of ze in het hostel waar ik morgen zit nog een bed vrij hadden. Helaas pindakaas! Niet dus. Alles volgeboekt en dus moest ik wat anders zoeken. Wel was de receptioniste zo aardig om even een ander hostel op te bellen, wat 10m verder ligt. :-) Gelukkig hier wel plaats en daar maar even heen verkast.

Spulletjes uitgeladen en toen direct maar even een wasje gedraaid. Voor de rest niet heel veel boeiends meegemaakt deze dag. Niet dat een wasje draaien zo boeiend is, maar toch.