Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Cool Bananas

Agnes Water & Town of 1770

Na gisteren weer veilig bij het hostel belandt te zijn na een tweetal intensieve avonturen heb ik vanochtend besloten om het vandaag maar even rustig aan te doen. En met rustig bedoel ik dan ook heel rustig! Één keer naar de supermarkt lopen oké, maar twee keer no way!

De hele dag dus bij het hostel gehangen en water gedronken omdat het ondanks de regenbui van gisteravond het weer aardig heet was. Ondertussen alle apparatuur maar weer opgeladen en voor de rest een filmmarathon doorstaan.

‘s Avonds weer geprofiteerd van het $5,- menu die het hostel elke avond klaarmaakt. Voor zo'n bedrag is het niet de moeite waard om zelf te gaan koken namelijk. Prima maaltijdje weer alleen mis ik toch wel het toetje..

Rond 19:50 uur m'n spullen gepakt en met de shuttlebus weggebracht naar ‘Greyhound International Terminal'. Met andere woorden: we werden gedropt in niemandsland. Geen lichten, geen mensen, geen auto's en geen huizen. Na een enkele minuten kwam er gelukkig wel een bus. Gelukkig de goede die mij vervolgens zou vervoeren naar Airlie Beach.

Reacties

Reacties

@ngel

Tja..... wij nederlanders zijn volgens mij echte toetjes-mensen..... ik kan d'r ook nooit vanaf blijven, helemaal niet als het een buffet is (weet je nog: bij Fuji Yama?)

Groetjes,

@ngel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!