Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Dubbel feest

Agnes Water / Town of 1770 - Airlie Beach

Nadat ik vanochtend rond 6:00 uur strompelend de nachtbus uit kwam miste ik al bijna m'n shuttle naar het hostel omdat ik gewoon weg te lui was om me om te draaien. Een fijn begin op een regenachtige dag!

Eenmaal bij het hostel kregen we te horen dat we ook niet direct konden inchecken. De receptie zou namelijk pas om 19:00 uur opengaan... Nou prima toch. O nee, inchecken kon pas om 14:00 uur......!!! Twee uur ‘s middags? Wat een schooiers! Bij alle hostels zit er tussen check-out en check-in één, misschien twee uur. Bij dit hostel maar liefst vier!!

Om de tijd te doden dus maar even de straat doorgelopen (= Airlie Beach) en wat winkels in en uitgelopen. Na gulzig een tijd ge-internet te hebben maar besloten om naar de kappert te gaan met het verzoek: maak er maar wat moois van. O god. Nou, het is inderdaad wat anders en het duurde wat langer dan gedacht maar al met al is het nog wel een kapsel geworden waar ik tevreden mee ben.

Foto's volgen vanzelf wel.

En alsof het feest niet op kan: dit is m'n 100ste verhaal sinds m'n aankomst in Oceanië. Hoe houd ik het vol...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!