Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Cairns part II

Cairns

Zo volk, hoe is het nou? Vermaken jullie je nog een beetje in het o zo fijne Nederland, waar de kou nog steeds heerst, de winterjassen nog aan de kapstok hangen en waar zonneschijn schaars is....

Ik kan dan ook niet anders zeggen dat ik ontzettend met jullie te doen heb. Al die negatieve invloeden, dat is niet erg goed voor het humeur! Nouja, denk maar zo, Friso heeft nog altijd enorm goed weer. En hij verdient het! Daar krijgen jullie vast wel weer een warm gevoel van!

Mijn dag in Cairns vandaag ging voornamelijk over door de stad struinen, uitslapen, rustig aandoen en een duiktrip boeken naar de Great Barrier Reef! JAAAA! De Great Barrier Reef! Eindelijk, na 6 maanden niet gedoken te hebben eindelijk waar voor m'n geld! Waar m'n avontuur op de Poor Knights Island in Nieuw Zeeland niet doorging, gaat ‘ie morgen wel door!

Vanaf de Tusa 5 (een splinternieuwe boot) zal ik morgen 3 duiken maken ten westen van Cairns. Ik kan bijna niet wachten want het schijnt ontzettend mooi te zijn.

Anyway, ik ga van het warme weer genieten en zo nog maar even film kijken. Dit keer zonder bier, niet omdat ik hier geen zin in heb, maar meer omdat bier + duiken geen goede combinatie is... Helaas pindakaas. Een nuchter avondje voor mij!

Reacties

Reacties

@ngel

Pas op wat je zegt he..... over twee weken ben jij ook hier in Nederland en dan krijgen we toch ineens een vorst en sneeuwbuien....hihihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!