Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Bomen, wat heb je eraan!

Cape Tribulation

Als de prijzen nou niet zo hoog lagen van de activiteiten die je hier kunt doen had ik me misschien niet zo erg verveeld als vandaag! Nouja, de ochtend was nog wel oké, aangezien ik met m'n kamergenootje Claire uit Engeland naar de lookout ben gelopen.

Op zich een korte wandeling van 2 kilometer, maar toch bijna 1,5 liter water weggedronken!
De luchtvochtigheidsgraad ligt hier zooooo hoog, dat je bij het minste of geringste al met klotsende oksels zit. Je kan het een beetje vergelijken met die axe-commercial. Gelukkig heb ik meer dan één t-shirt mee en werkt de airco nog in de kamer!

In de vroege middag eerst nog maar even bij het zwembad gehangen, maar dat was redelijk koud nadat het vannacht flink gehoosd heeft. Na een uurtje of twee vond ik het dus wel weer mooi geweest en ben ik rond 16:00 uur in slaap gevallen en ‘s avonds weer wakker geworden.

Even m'n diner gegeten en rond 20:00 uur maar weer naar bed! Och, wat een verschrikkelijk leven toch! :) Ik ben blij dat ik morgen weer opgepikt word door m'n busje. Weg van hier! Even iets anders op m'n netvlies dan bomen!

Reacties

Reacties

Annemieke

Bomen zijn relaxed...

Gertjan

Bomen is relaxed ....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!