Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Civilization!

Cape Tribulation - Civilization

Zo, weer terug bij af! Terug in Cairns en dat is maar goed ook! Jungle is leuk, maar niet zo leuk dat ik er twee volle dagen kan uithouden zonder dat er iets te doen is! Leerpuntje voor de volgende keer!

Anyway, de ochtend nog wel redelijk doorgekomen. Met m'n andere twee Zweedse kamergenoten Hans & Grietje (de man klopt, maar geen idee hoe de meid in het echt heet) een potje Monopoly gespeeld. Helaas lag ik er al redelijk snel bankroet uit en moest ook Hans later het onderspit delven. &%*($&(*#(%^Z Kalverstraat ook altijd! =) Oftewel.Wat vervelend toch.

dat is pas een salade!

In de middag dus opgepikt door m'n busje rond 13:00 uur en eerst nog even naar wat uitzichtpunten, rivieren en het plaatsje Port Douglas gereden. Op zich best leuk om nog even wat van de omgeving te zien, maar ik vond het rond 17:00 uur wel genoeg geweest. Gelukkig direct de mededeling dat we vanaf 17:00 uur direct riching Cairns gingen. Jottum!

Eenmaal in Cairns weer ingecheckt in hetzelfde hostel als waar ik de laatste keer zat en ‘s avonds maar direct even de stad ingelopen, gegeten en ‘s avonds nog een filmpje gekeken. Prima weer hoor, terug zijn in Cairns! En ik hoef me ook helemaal niet druk te maken om muggen of ander ongein!

Reacties

Reacties

ineke bunk

Schitterende fotoos man! Weet je dat Bart ook heeft gedoken tijdens vakantie op Aruba!
Dus die is ook weer een beetje jaloers als hij dit ziet!!!
Geniet nog even en tot gauw!
lieve groet van ons! Bart en Ineke

Petra

Hoi Friso,

Wat een schitterend verhaal en mooie foto's.
Wil je alleen letten op dat ene woord voor de Kalverstraat. Jonge kinderen lezen ook jouw verhalen!

Lieve groet en tot gauw

Friso

huh? waar :)

Jesper

Ouwe!!!
Het zit er bijna op.... Ik kan je één ding beloven, wanneer je terug bent heb je hier niet dat prachtige weer zoals daar;)
Maak er nog een paar mooie laatste dagen van!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!