Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Zwart varen

Sydney

En voordat je het weet sta je ‘s ochtends op de Harbour Bridge! Nog even een keertje van het uitzicht genieten vanaf één van de draagtorens en nog even een paar keer het Operahouse op de foto vastleggen...Hierna doorgelopen naar de noordkant van Sydney, om vervolgens nog even fijn met een glimlach het Lunapark in te verdwijnen....Al met al dus weer fijn toeristje gespeeld vandaag.

En omdat ik zonder plattegrond op zak was weggegaan (dat is trouwens veel spannender want je weet nooit waar je belandt!) wist ik ook niet de snelste weg te vinden naar Sydney Aquarium. Hierom maar even naar de steiger gelopen bij het Lunapark, om daar te wachten op de ferry naar Circular Quay.

Nou is de ferrytabel niet zo duidelijk. Gevolg, ik zat binnen de kortste keren op de ferry, maar de andere kant op...Op zich ook niet zo erg, want deze bleek rechtstreeks naar Darling Harbour te gaan, de plaats waar ook het Aquarium te inden is. Kijk dat is mazzel!

Na ongeveer 20 minuten op de ferry rondgehangen te hebben aangekomen bij Darling Harbour en daar zou ik m'n kaartje betalen. Geen betaalautomaat te zien...Bleek dat je je kaartje moest kopen op de ferry....Als toerist wist ik natuurlijk nergens van en dus zomaar zwart gevaren. Dat kan ook weer doorgestreept worden van m'n to do-lijst!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!