Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

Sickney

Sydney

Mmmh....balen! Nog steeds verkouden en het ziet er ook nog niet naar uit dat ik binnenkort weer zonder obstakels door m'n neus kan ademen! Even maar een dagje rustig aan doen dus voordat ik morgen weer terugvlieg naar Nieuw Zeeland.

Nouja, rustig aan doen, er moet nog wel even geshopt worden natuurlijk! De souvenirtjes mogen niet worden vergeten, wat dus vervolgens ook inhoud dat m'n tas weer gereorganiseerd moet worden! En dan te bedenken dat er in Nieuw Zeeland nog meer bagage op me wacht... :) Volkomen stressloos reizen bestaat niet!

Deze middag zag ik trouwens dat ook Eloise in Sydney is! Direct maar even een berichtje gestuurd en het plan was dan ook om vanavond nog maar even wat te gaan drinken en bij te praten. Gelukt, maar niet zonder slag of stoot! We konden elkaar gewoon niet vinden en vervolgens dus eerst maar gaan eten voordat ik weer verder ging met zoeken haha!

Uiteindelijk elkaar gevonden op de hoek van een straat en direct maar even de pub ingedoken. We hebben het natuurlijk niet al te laat gemaakt want mijn vlucht gaat morgen om 11:40.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!