Fietsend door Nieuw Zeeland & Bussend door Australië!

City hoppen

Sydney - Auckland

En daar zijn we weer! Terug in Nieuw Zeeland na een kort uitstapje naar Australië! Er is werkelijk niets veranderd. Nouja, ze zijn bezig met de weg en er staat dus een flinke file en ook zag ik dat de airbus-route veranderd is. De bus die ik de 12e moet pakken stopt nu geen 100, maar 30m verderop! Ideaal dus.En het scheelt nu ook dat ik niet die hele nare steile berg op moet met al m'n bagage!

Voor de rest zag het er allemaal vertrouwd uit in Auckland en vergeleken met m'n eerste aankomst in Nieuw Zeeland was het nu allemaal een eitje wat betreft de Biosecuritycheck en het vinden van de bushalte. Wel blijf ik er bij dat de aankomsthal in Auckland één grote poppenkast is! Teveel nieuwsgierige mensen!

Vlucht was ook goed verlopen al had ik dit in het begin niet verwacht. We hadden namelijk vertraging omdat de accu niet meer werkte....deze moest dus vervangen worden en wij met z'n allen maar hopen dat ‘ie goed aangesloten zou worden zodat we geen problemen zouden krijgen in de lucht...

Alles dus goed gegaan, op wat turbulentie na en bij aankomst in Nieuw Zeeland eerst een flinke ronde gevlogen over Auckland! Dat was dus de slagroom op de taart! Alles nogmaals goed kunnen zien van bovenaf voordat de landing werd ingezet!

Nu in hostel en morgen maar even m'n tassen herpakken. Ook m'n fiets maar weer volplakken met bubbeltjesfolie!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!